
Har du frågor? Kanske hittar du svaret här!
Vi har samlat de vanligaste frågorna för att hjälpa dig att snabbt och enkelt få den information du behöver.
1. Vilka områden täcker ni?
Vi täcker främst Malmö och de omgivande områdena. Om du är osäker på om vi täcker ditt område, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig att bekräfta.
2. Hur bokar jag en städtjänst?
3. Vad är RUT-avdraget och hur fungerar det?
RUT-avdraget är ett svenskt skatteincitament som gör det möjligt att minska kostnaden för hushållstjänster (arbetskostnad), inklusive städning, med 50%. Hur mycket du kan dra av beror på din inkomst och skattesituation. Avdraget tillämpas direkt på din faktura, vilket innebär att du betalar det reducerade beloppet.
Om du vill kontrollera hur mycket RUT-avdrag du är berättigad till och hur mycket du har kvar, kan du göra det genom att följa Skatteverkets instruktioner här.
4. Vad händer om jag avbokar min bokning?
Vi förstår att planer kan ändras. Här är vår avbokningspolicy:
- Gratis avbokningOm du avbokar mer än 72 timmar innan din bokade tjänst.
- 30% avgiftOm du avbokar mellan 48 och 72 timmar innan din bokade tjänst.
- 50% avgiftOm du avbokar mellan 24 och 48 timmar innan din bokade tjänst.
- Full avgift: Om du avbokar mindre än 24 timmar innan din bokade tjänst.
Vi uppskattar din förståelse då sista minuten-avbokningar kan vara svåra att hantera.
5. Vad händer om jag inte är nöjd med tjänsten?
Din nöjdhet är vår prioritet. Om du inte är nöjd med någon del av vår tjänst, vänligen kontakta oss inom 24 timmar, så kommer vi att åtgärda problemet omgående, antingen genom att återbesöka ditt hem eller erbjuda en lämplig lösning.
Hittade du inte svaret du letade efter? Kontakta oss så hjälper vi dig gärna.